گروه شهری: شهرداری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم جنوب شهر تهران جلوگیری می‌کند.

معاون امور مناطق شهرداری تهران طی جلسه نظارت دوره‌ای در شهرداری منطقه 20، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌ویژه در حریم شهر تهران و این منطقه را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

عیسی شریفی بر جلوگیری و نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز به‌ویژه در بخش حریم این منطقه تاکید کرد و افزود: باید با کمک ضابطین قضایی و نظارت شبانه روزی از ساخت‌وساز غیرمجاز حتی در حد دیوارکشی در این منطقه جلوگیری شود.

شریفی در ادامه اجرای طرح حرم تا حرم، اتصال شهرری به اتوبان امام علی(ع) و احداث رمپ و لوپ‌های پل شهید دستواره را براساس زمانبندی تعیین شده از نقاط مورد تاکید ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها دسترسی شهروندان این منطقه به نقاط مورد نظر تا حد زیادی تسهیل می‌شود.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اجرایی شدن ایجاد بخش تجارت جهانی در حوزه شمالی منطقه گفت: طرح مطالعاتی ایجاد راسته‌های تجار ی و بورس کالا در خیابان فدائیان اسلام که می‌تواند در ارتقای سطح در آمد و معیشت مردم این منطقه مؤثر باشد باید هرچه زودتر اجرایی شود و قرارداد مورد نظر از سوی معاونت شهرسازی شهرداری تهران منعقد شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه 20 یکی از مناطق برتر در زمینه احداث پروژه‌های عمرانی است این موضوع را حاصل توجه ویژه دکتر قالیباف به مناطق جنوبی تهران به‌ویژه شهرری عنوان و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های در حال احداث منطقه به‌ویژه ابنیه فرهنگی با در نظر گرفتن عامل کیفیت باید در اولویت قرار داده شود و سرعت گیرد تا سال 1390 هیچ پروژه نیمه‌تمامی در منطقه وجود نداشته باشد.

شریفی ارزیابی نهایی خود را از عملکرد 8 ماهه این منطقه بسیار خوب عنوان کرد و با تاکید بر پرهیز از تجمل‌گرایی و استفاده بهینه از امکانات موجود، افزود: برخورد مناسب با ارباب رجوع به‌ویژه در نواحی، نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران و کارکنان تحت امر، تفویض اختیارات به نواحی، تسریع در احداث میادین میوه و تره‌بار و تکمیل کانال عمادآور و سرخه‌حصار از نکات مهم و مورد توجه در این منطقه است.

این گزارش حاکی است، معاون شهردار تهران در حاشیه این جلسه ضمن بازدید از پروژه‌های در حال احداث این منطقه، مجموعه ورزشی شهدای فیروزآباد را در یکی از روستاهای محروم این منطقه افتتاح کرد.

کد خبر 96166

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز